donderdag 15 maart 2012

Vlammen

Vlammen - Suzanne Collins

Ik heb dit boek in de vakantie gelezen en ik vind het GEWELDIG! Ik vond het eerste deel ook al super leuk. Het gaat over Katniss die voor de 2e keer de hongerspelen moet doen omdat de kwartskwelling is. Ze moet met allemaal oud winnaars in de arena en zij moeten elkaar dood maken. En wie dan de winnaar is, moet je zelf maar lezen. Want als ik nu van alles ga vertellen is het boek niet echt spannend meer.

+ Heel mooi geschreven
+ Je kan je helemaal in beelden.
+ Je gaat met de hoofdpersoon meeleven.

+/- Het einde, het is wel echt een einde waardoor je deel 3 (spotgaai) echt wil lezen. Maar aangezien ik nu heel veel boeken tegelijkertijd aan het lezen ben, lukt dat dus even niet en is het dus een heel open eind.

- Soms een beetje moeilijke woorden.

Ik geef dit boek een 7.8 omdat ik het heel goed vind maar toch ook een - en een +/- punt heb.

X

1 opmerking:

  1. de film is uit! ik ga er heen! en ja, die boeken zijn verlavendd ♥

    xx

    BeantwoordenVerwijderen