maandag 18 juni 2012

L.A. Candy


Het verhaal

2 vriendinnen verhuizen naar L.A. Als ze op een avond in een club worden gevraagd of ze mee willen doen met de nieuwe serie L.A. Candy zeggen ze ja en ze doen auditie. In het boek lees je alles over wat ze mee maken en hoe het achter de schermen gaat.

Wat ik ervan vind

Ik vind het echt een fantastisch boek. Een paar van mijn vriendinnen hadden hem al gelezen (waaronder Emma zie hier haar post hierover) en zij vonden dat ik hem ook echt moest lezen! Ik ben nu bezig in het 2e deel Sweet Little Lies en ga zeker ook nog het 3e deel lezen!

X

8.0

2 opmerkingen:

  1. Klinkt een leuk boek :) al ben ik niet zo'n boekenlezer. Dus vrees ik dat ik het ook nooit zal lezen.

    Groetjes

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel goed, heb het nog steeds niet gelezen deze reeks. Ben benieuwd wat jij van de andere delen vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen