maandag 6 augustus 2012

Boy 7

Net zoals bij Emma vonden al mijn vriendinnen het raar dat ik dit boek nou nog steeds niet heb gelezen (en ik lees best veel). Hij was er in de bieb en ik had nog boeken nodig voor in de vakantie dus ik dacht, laat ik hem maar lezen.

Boy 7 - Mirjam Mous

Het verhaal
Het gaat over een jongen die zijn geheugen kwijt is als hij op een verlaten grasvlakte 'wakker' wordt. Hij heeft wel een rugzak bij zich met een telefoon erin. Als hij de voicemail luistert hoort hij dat er is ingesproken door zichzelf dat hij niet de politie mag bellen. In het boek lees je dan hoe hij erachter probeert te komen wie hij is, wat er is gebeurd en wie hij wel en niet kan vertrouwen.

Wat ik ervan vind
Wat een GEWELDIG boek!!!! Ik dacht ik begin er maar in en ik had het binnen een dag uit!!! Ik vond het zo mooi en er gebeuren best veel dingen die je eigenlijk niet verwacht. Ik raad dit boek echt aan iedereen aan!

9,0

Klik hier om te lezen wat Emma ervan vond

X Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten