zondag 12 augustus 2012

Gossip Girl & nieuwe boeken

Hee hallo iedereen!
Fijne vakantie? Ik wel!

Bij de bieb in ons dorp hebben ze een hoekje met afgeschreven boeken, toen ik er laatst was hadden ze een soort van actie, namelijk 10 boeken voor €5,-. Ik had geen geld bij me, maar 's avonds ben ik met mijn moeder en zusje d'r weer heen gegaan en hebben we in totaal 20 boeken gekocht! Hahaa! Ik zal er later nog wel een post over maken met foto's, alleen is mijn laptop kapot, nu echt. Heel irritant, maar daarom kan ik nu ook geen foto's meer bij mijn posts zetten :S

Maar goed, ik was begonnen in de serie Gossip Girl en wat stond er in dat hoekje? Jajaa, bijna de hele serie (: Ik heb dus deel 3,4 en 6 t/m 10 gekocht. Helaas was deel 5 er niet, maar die vond mijn zusje in de kast om te lenen (terwijl hij er die middag nog niet was). Heel blij want er is werkelijk NIETS meer in onze bieb :( (vandaar ook dat ik laatst weer eens Lena Lijstje geleend heb :P ).

Ik heb nu deel 3,4 en 5 uit en ja.... heb er niet echt heel veel over te zeggen. Ik vind sommige verhaallijnen echt heel erg saai, maar sommige erg leuk. Soms gaan dingen net te lang door en soms snap je d'r even helemaal niets meer van.

Deel 3 heet Ik wil alleen maar alles, deel 4 Omdat ik het waard ben en deel 5 Ik hou van lekker.

Maar ik zal eerst even vertellen waar de serie over gaat.

In New York woont de rijke Blair samen met haar moeder, broertje en later ook stiefvader en stiefbroer Aaron. Haar (ex-)best vriendin Serena was naar een kostschool gestuurd maar komt in het begin van deel 1 weer terug. Blair wil niets meer met haar te maken hebben omdat Serena het voordat ze weg ging heft ze het gedaan met Nate, Blairs huidige vriendje. Ook gaat het boek over Dan, de dichter en zijn zusje Jenny met de enorme borsten. Vanessa een meisje dat alleen maar zwart draagt, haar hoofd kaal scheert en erg goed kan filmen. Verder heb je nog meer bijpersonen zoals Chuck, Aaron (geen hoofdpersoon dus), Leo en Georgie. En natuurlijk Gossip Girl, een anonieme blogger die ons vrienden in New York in de gaten houd. Wie is Gossip Girl?

Ik vind de stukjes van Gossip Girl er tussen door erg leuk!

Kennen jullie de serie?

x Em

Lees ook mijn mening over:

Hier nog even twee plaatjes van de televisie-serie (om toch nog een plaatje te hebben in deze post;) )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten