woensdag 8 augustus 2012

Ontembaar

Het 4e deel uit de serie van het Huis van de Nacht.

Ontembaar - P. C. Cast & Kristin Cast
Het verhaal
Zoey had bij het einde van het vorige deel nog heel veel vrienden en ook 3 vriendjes. Maar in het begin van dit deel, heeft ze in een week al haar vrienden tegen zich en geen één vriendje meer. Ze heeft nog maar 2 vriendinnen over: eentje is er ondood en de ander is niet meer een vampier maar kan nog steeds visioenen zien. Het jammere aan deze twee is dat ze bijna altijd bekvechten met elkaar. Als er een nieuwe jongen op school komt: James Stark gaat ze ermee om en ze kunnen het bijzonder goed met elkaar vinden... Neferet (de hoge priesteres) heeft aan de mensen oorlog verklaard, maar Zoey weet dat het fout is om tegen de mensen te vechten.

Wat ik ervan vind
Ook dit deel vind ik weer super mooi. Het enige wat ik altijd met series heb is dat ik na ongeveer het 3e deel even rust moet nemen omdat ik anders de serie niet meer leuk vind. Nou dat had ik hier dus niet gedaan (vergeten) en inderdaad ik kwam er maar moeizaam doorheen. Toen ik het aan het lezen was heb ik nog best veel andere boeken tegelijkertijd gelezen... Maar toen ik er eenmaal weer in zat, toen heb ik het in een paar dagen uitgelezen en het einde is weer zo geschreven dat ik eigenlijk weer het volgende deel wil lezen, maar ik weet nu zeker dat ik nu even 'rust' moet houden! Haha

7.5

X Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten