maandag 12 december 2011

Boekenkunst


Volgensmij ben ik echt de grootste kliederkont hier op aarde -_- op AL mijn boeken staan tekeningetjes, om het nog niet over de boeken van andere te hebben :)

Hier een paar van mijn boeken + creatie's.
Picture
Het leven is TOP! - Frans werkboek
Picture
Als je niet hardop mag praten, dan doe je het toch zo? - Frans werkboek
Picture
Het bijschrift zegt het al. - Frans werkboek
Picture
Getekend op het moment dat onze docent zei dat we niet meer mochten kliederen in ons boek. Uhummm, niet gehoord. - Frans werkboek
Picture
IK MAG NIET KLIEDEREN; maar doe het lekker wel :P - Frans werkboek
Picture
Iets vrolijks nog vrolijker maken heet dit (: - Anglia schrift
Picture
Door een jongen uit m'n klas...typisch - Anglia schrift
Picture
Picture
Angila... *zucht* (gekaft door een vriendin, daar staat er 'made by') - Angila boek
Picture
Je kent het wel, wiskunde,vriendin naast je, saaie les en TADAAA - wiskunde antwoordenboek
Picture
Dat gat is inmiddels gemaakt, de tekst is van een heel lief meisje <'3 - wiskunde boek
Picture
Door een vriendin, ze is omdat ze dit aan het maken was er bijna uitgestuurd maar goed! - Duits boek
Picture
Henk, onze vriend bij bio. - Duits boek
Picture
Mmm, lelijksten van Nederland? - Duits schrift
Picture
Lang verhaal... - Duits werkboek
Picture
Beer, ofzo - Duits werkboek
Picture
Op hoeveel manieren wil je je naam schrijven?! - Duits werkboek
Niet alleen ik kan er wat van, ook de kinderen uit m'n klas, haha!

Hebben jullie nog nette boeken of zien ze er net zo uit als die van mij? Haha,

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten