vrijdag 2 december 2011

Warme choco


Hee lieve iedereen,

Net zoals half Nederland zit ik nu op de bank GTST te kijken (de reclame duurt echt ziek lang) . Ik heb net gezaalhockeyd, voor het eerst dit jaar en het was echt falend slecht :( Morgen heb ik een selectie voor een HockeyAcademie ofzo haha, wel grappig maar ze selecteren op techniek en ik ben echt NIET technisch maar goed.... we zullen zien :)

Ik zit nu dus lekker op de bank met een beker warme choco en mijn laptop (& iPod maar internet doet het niet).

Ik zie nu de reclame van de TV-kantine GEWELDIG en eindelijk, GTST begint weer :)
Hoe maak je de warme choco die ik nu drink?? Heel makkelijk!

Nodig:

- 1 pak chocomelk
- 1 beker
- slagroom
- cacaopoeder

Giet wat chocomelk in een beker en stop hem anderehalve minuut in de magnetron. Spuit er (veel) slagroom op en strooi er wat cacaopoeder op en voilaa je eigen chocomelk in 2 minuten :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten