vrijdag 16 december 2011

Over kerstbomen, zangtalenten en lieve oude mensen


Vandaag alweer de 16de van december. Wat gaat de tijd toch snel! Overal bij ons in het dorp hangen lampjes en er staan (hoezo??) kerstbomen tegen palen...
Picture
Het zijn afgehakt bomen die met een tyrip (hoe schrijf je dat) vast zijn gemaakt aan lantarenpalen, straatborden, parkeerautomaten noem maar op, echt heel vreemd want ze staan daar maar, hangen geen ballen of lampjes in en ze gaan ook nog een dood binnekort.. Maarja, niet mijn zorgen! Deze foto is trouwens gemaakt met m'n mobiel op de fiets, opweg naar de verjaardag van Floor zondag. Een vriendin en ik hebben haar hele vette nagellak, een nagellakremoverstift en een lipgloss gegeven. Hopelijk schrijft ze er een review over (:

Vandaag zouden we opvanguur hebben en daarna aardrijkskunde waar we toch een film zouden gaan kijken. Ik ben dus met een vriendin (dezelfde van het cadeautje) naar die leraar gegaan en hebben gevraagd of hij uit wilde vallen. Hij wilde dat wel maar dan moesten we eerst toestemming vragen bij de 2/3 Gym/Atheneum cordinator, maar we hadden eerst muziek. Wij vragen of we weg mochten, mocht niet :s

Bij muziek moesten we All Star spelen. Een paar weken gelden kregen we die opdracht en groepje moest met 4 accorden op de basgitaar het liedje doen terwijl d'r iemand zong. IK GA GEEN GITAAR SPELEN, NOWAY. Ik heb daar de handen NIET voor haha, dan dus zingen. Nu kan ik ook echt NIET zingen (vraag maar na!!!) maar gelukkig wilde een meisje uit m'n groepje ook zingen, 'mooi' dacht ik hoef ik het niet alleen te doen, maar nee hoor, onze docent zij zo: 'verdelen jullie de tekst wel goed?' En daar ging ik dus vandaag falikant af..... Met een microfoon, kan het nog erger?!?! Fijn, hebben we dat ook weer gehad....

Na muziek hadden we opvang uur maar wij lopen gelijk door naar de cordinator om het te vragen is ie aan het bellen. Komt onze opvangdocent helemaal boos naar ons toe dat zij het wel zou regelen bla, bla, bla. Wij moesten dus toch onder opvang blijven en mochten daarna gaan, yeaaah.

Op weg naar huis zag ik echt super lieve oudere! Een echtpaar dat samen helemaal veregend een krantenwijk liep en een oude man die net het spoor over wilde steken toen de bellen aan gingen en hij abrupt stopte, zó lief! Haha, volgensmij vinden jullie mij echt allemaal gestoord -___- 

Nu ben ik dus thuis en moet over een uurtje weer op school zijn voor de Kleine Avond. Ik speel heldin op een filmset (jaja, het is ene vreemd verhaal) en moet hele overdreven kleding, bloemetjesjurken enzo. Ik dus mijn hele verkleedkist overhoop halen om wat te vinden, maar het resultaat is niet spectaculair. Nu ga ik dus nog maar even alles doorzoeken voor een heel grappig oma-achtig rokje (die ik overgens al 2 jaar kwijt ben), wish me luck (:

Vanavond na de Kleine Avond heb ik zaalhockey en daarna ga ik met een hele lieve vriendin logeren (: Wat gaan jullie doen vanavond? x Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten