zaterdag 24 december 2011

Guy en Paul


Hee iedereen,

Het is de eerste vakantiedag en morgen is het kerst. Oke, dat wist je zelf ook wel maar goed.

Gister was de Voice of Holland, niet dat ik het echt volg maar kijk het wel (klinkt gek). Sinds dat ik Guy had horen zingen was ik echt meteen verkocht. Hij zingt zóó niet normaal, ontzettend goed! :0 Haha, hier een filmpje van het liedje (True Colors) die hij ook zong bij de auditie. Ik kan helaas het filmpje niet vinden op youtube, als iemand die heeft graag! Maar hier het filmpje toen hij bij Radio 538 optrad.
Echt GE-WEL-DIG♥ Ik was echt voor hem! Maar toen hij vorige keer bij de tussen stand niet genoeg stemmen kreeg wist ik het eigenlijk al dat hij de finale niet zou halen. Mensen vinden hem goed, heel goed! Maar ze stemmen niet... En nu is hij d'r dus uit.. Echt heel jammer vind ik....
Picture
Picture
Ook Marieke is eruit.

Nu Guy eruit is hoop ik echt dat mijn andere favoriet gaat winnen: PAUL TURNER. (Het is een filmpje met alleen muziek, geen filmpje)
Hij is echt briljant! Geweldig!

Wie denken dat jullie gaat winnen? En wie hopen jullie dat er gaat winnen?

Fijne kerst!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten