zaterdag 31 december 2011

happy new year nailart


Er is toch nog een post voordat het 2012 is! Deze gaat over de nailart die ik voor oud & nieuw heb gemaakt!
Picture
Heb hem gemaakt met mn webcam, is dus niet zo'n hele goede kwaliteit!
Op mijn nagels staat HAPPY NEW YR (YR staat voor year maar omdat ik maar 10 nagels heb en niet 12 heb ik het afgekort!)

Hoe je het maakt:
*je doet base coat op
*je  laat je nagels drogen
*je kiest 5 (of 10) kleurtjes nagellak uit en lakt daarmee je nagels (ik heb er 5 van essence gekozen, hierover komt nog een review in 2012)
*je laat je nagels weer drogen
*je schrijft met een dun kwastje (of satéprikker) op elke nagel 1 letter (mogen ook meerdere, maar dan wordt het snel onduidelijk)
*ook dit laat je weer drogen
*je gaat er met top coat overheen zodat het niet zo snel beschadigd!

SUCCES!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten