woensdag 21 december 2011

nagellak


heey allemaal, 

volgens mij heeft iedereen wel 1 potje nagellak. Of kennen jullie mensen zonder ook maar 1 potje? (zwervers niet meegeteld) Zo ja, zeg het ons dan ff en maak (als het lukt) een foto van diegene. Maar in ieder geval, ik heb echt vet veel! Hieronder zie je al mijn nagellakjes uitgestald op mijn bureau (en sommige kon ik niet vinden, dus het zijn er nog meer). Maar wij hebben nu dus ook een nieuw ding op onze blog en dat is dat je (bijna) elke dag een kleur op je nagels moet doen en van die nagellak dan een review maakt. We hebben al 1 review maar die was buiten dit ding. Waarschijnlijk komt morgen de eerste (echte) review.
 
note: dit is een diashow maar op blogger doet hij het niet
Picture
dit zijn mijn nagellakjes van bovenaf nu ik ze allemaal in het mandje heb (een paar nagellakjes staan niet op de foto)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten